środa, 29 stycznia 2014

Mój prosiak :)

Cześć !!!
Witam was w moim kolejnym poście !
Tutaj przedstawię wam mojego podopiecznego...
Pączek:
Tutaj wyszedł tak średnio... mam lepsze zdjęcia xd
Pączek na już 3 latka i jest świnką rasy sheltie bez rodowodu. Został kupiony w sklepie zoologicznym jak miał 3 miesiące. Jest kontaktową i towarzyską świnką. Niestety ostatnio jak go głaszcze to się trochę boi ponieważ jest w czasie " leczenia " grzybicy. Kuracja trwa 4 tygodnie, dlatego się chyba już trochę zdążył odzwyczaić od moich pieszczot. :)  W przyszłości wstawię wam więcej zdjęć Pączka. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące mojej  świnki to śmiało piszcie w komentarzach !
Na dzisiaj to chyba tyle... Jako następne posty pewnie przedstawię wam moją opinie co do produktów które daje mojemu prosiaczkowi (karma, smakołyki) oraz wyposażenie klatki.
PS. W weekend zamierzam zamówić paczkę dla prosiaka... zamówię mu karmę i smakołyki oraz może, może nowy domek.... zobaczymy. Oczywiście wstawię post od razu jak przyjdzie do mnie paczka :)
Zdjęcia na moim blogu będą ( przy najmniej w najbliższym czasie) robione komórką. Myślę, że nie są aż takiej złej jakości...
Do zobaczenia w kolejnym poście.... :) :)

2 komentarze:

  1. Sliczny prosiaczek!
    Zakoxhalam sie w Paczusiu :D
    Zapraszam na moj blog
    nasze-kochane-prosiaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki. Oczywiście luknę na twój blog... :) :)

      Usuń