poniedziałek, 3 marca 2014

Wreszcie zdjęcia = nowy wystrój klatki :) = mini zakupy

Helo !
Wreszcie doczekaliście się zdjęć nowego wystroju klatki. Na wierzch dałem matę łazienkową za którą zapłaciłem 16 zł. Pod spodem na razie są wymieszane trociny (żeby było mu miękko) z żwirkiem drewnianym (według mnie dobrze chłonie i nie śmierdzi). Oraz widzicie moje ostatnie zakupy przez internet...
ZDJĘCIE:






Oraz już od dłuższego czasu jest też w klatce mojego prosiaczka pseudo domek. Pseudo ponieważ to jest tylko daszek z podpórką. Zrobiłem mu domek ponieważ do "normalnego", kupnego się nie zmieścił. (jest za gruby)  :)
ZDJĘCIE:

4 komentarze:

  1. Fajny post :3
    Klatka - SUPER! Ale trochę " ubogo " w niej poproś mamę / babcię aby uszyły jakieś spanko dla prosiaka :) Albo sam poszukaj jakiś poradników :D
    ALBO po prostu KUP mu coś xd
    Śliczny prosiaczek :D możesz mu z jednej strony w tym " pseudo " domku przyczepić takim " pistoletem " z zszywkami jakiś kocyk czy coś Świnki lubią jak jest ciemno i wygodnie podczas spania ( CAŁKIEM JAK LUDZIE :D ! )
    P.S : Czeszesz swojego prosiaczka? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://swinkimorskienaszezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz :) : ) :)
      to jest dość stare zdjęcie (1 miesiąc około) w sumie nic się w klatce nie smienilo oprócz tego, że ma jeszcze jedną miskę na mokry pokarm
      tak czeszę. pożądne czesanie odbywa się co tydzień a takie krótkie czesanie parę razy w tyg. zależy czy mi się chce :)
      ps. fajny blog :) (bardzo sieszy mnie każdy komentarz pod moimi postami)
      XDD

      Usuń
  2. Hej :)
    Cudowny ten Twój Pączek :D
    Mam do Ciebie pytanie:
    Czy mata łazienkowa jest lepszym rozwiązaniem niż żwirek czy gorszym?
    Nigdy jej nie miałam.
    Ja też mam świnkę, również chłopczyka :) Zwie się Pysio :)
    Serdecznie zapraszam na bloga o nim:
    http://prosiaczkowo.blogspot.com/
    Pomyliłam ,się i chyba teraz wysyłam Ci drugi ten sam komentarz, jak tak to sorki.
    Cześć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ! Mata jest moi zdaniem lepsze, ponieważ twardy granulat może spowodować uszkodzenia łapek prosiaków. Miałem wcześniej trociny, ale mój proś jest długowłosy i miał przez nie same problemy. A teraz jest mu miękko i higienicznie. Matę wymieniam co miesiąc, a co tydzień ją szoruję płynem do naczyń. :) planuje juz niedługo zacząć znowu pisać na blogu :)

      Usuń